SOPLICA POD RĘKĄ

Alkohole mogą być prezentowane nie tylko na półkach działu monopolowego, ale także na małych, naladowych stojakach. Takie rozwiązanie stosuje obecnie Soplica.

Firma oferuje nalewki smakowe w standardowej pojemności 0,5 litra, ale wprowadza na rynek także małe, poręczne buteleczki. One właśnie zostały umieszczone na niewielkim stojaku naladowym. Na jego szczycie umieszczono reklamę i promowaną nowość – Soplicę o smaku orzecha. Jednak co ważne, na trzech półeczkach umieszczono wszystkie smaki znajdujące się w ofercie, tak aby klient jeśli nie chce sięgnąć po nowość, mógł bez przeszkód kupić swój ulubiony, sprawdzony smak.

Kolejnym atutem tego rozwiązania jest umieszczenie wyraźnej ceny – stosunkowo niskiej, klient nie będzie więc miał dylematu, czy alkohol który chce kupić „na spróbowanie” nie nadszarpnie jego budżetu. Bardzo możliwe, że nawet ten, który stoi w kolejce po inny alkohol dodatkowo zdecyduje się kupić nalewkę.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII