SOKOŁÓW
Firma Sokołów SA promuje swoje produkty także przy pomocy niewielkich stojaków naladowych. Małe wymiary pozwalają na umieszczenie stojaka bezpośrednio na chłodniach z wędlinami. Tym samym klienci stojący w kolejce automatycznie zauważają stojak i prezentowane w nim wyroby. Zwiększa to szansę, że klient zdecyduje się akurat na kabanosy tej firmy a nie innych, ułożonych w lodówce.
Sokołów jest kolejną firmą, która ma dokładnie przemyślaną strategię marketingową, nawiązującą do natury i w ten sposób chce przekonać konsumentów do wyboru tych właśnie wędlin. Dlatego stojak wykonany jest z surowego, cienkiego drewna, nie pokrytego żadnymi farbami czy lakierami. Postawiono na minimalizm – jedynie z przodu i na szczycie stojaka umieszczono niewielkie logo firmy, a po bokach w drewnie wycięto charakterystyczne drzewko Sokołowa. W takiej formie oferowane są kabanosy wieprzowo–drobiowe.
Także produkcja –przekonuje producent – w dużej mierze opiera się na naturalnych i tradycyjnych metodach. Wędliny są wędzone w tradycyjnej wędzarni opalanej drewnem z bieszczadzkich lasów. Jak zapewnia, dzięki temu wyroby mają charakterystyczny dla tradycyjnego wędzenia smak, zapach i barwę.