OLEWNIK – PERFEKCJA MIĘSNEGO SMAKU
Ciekawy sposób promowania swoich produktów testuje firma Olewnik. Oprócz wędlin które są do nabycia w dziale mięsnym, pakowana próżniowo kiełbasa krakowska sucha jest eksponowana na standzie ustawionym wśród sklepowych alejek.
Biało czarny stand wykonany jest z lakierowanej sklejki. To doby wybór kolorów, bo na czerwonym tle znakomicie widać charakterystyczne, czerwone logo „Olewnik”. Na podstawie standu umieszczono zdjęcie apetycznych kanapek z kiełbasą krakowską. Z boku natomiast widnieje zdjęcie pokrojonej kiełbasy oraz reklamowe hasło pod jakim promowana jest ta wędlina – perfekcja smaku od pokoleń. Jeśli stand zwróci uwagę osób dbających o jakość żywności trafiającej do ich menu, dodatkowo są wypisane kluczowe informacje – bez barwników, 143 g mięsa z szynki na 100 g produktu.
W takiej formie – poza chłodnią – mogą oczywiście być oferowane tylko niektóre wyroby. Ta kiełbasa należy do rodzaju suchych, a zatem przez pewien czas może być przechowywana w pokojowej temperaturze. Dodatkowym atutem jest próżniowe opakowanie, które także znacznie wydłuża okres przechowywania. Dzięki temu krakowska od Olewnika bez problemu może być prezentowana w takiej formie. Chętnie sięgną po nią osoby, które nie chcą stać w kolejce na stoisku mięsnym. Umiejscowienie standu w pobliżu alejek z makaronami, przyprawami i półproduktami „obiadowymi” powinna także wpłynąć na zwiększenie sprzedaży.