Miracoli – włoski smak w Niemczech (Niemcy)
Jak najlepiej skutecznie zwiększyć sprzedaż? Jedną z metod jest promowanie zakupów. Taką właśnie możliwość oferuje swoim klientom niemiecka firma Miracoli. Każdy kto kupi cztery paczki makaronu otrzyma gratis tarkę do sera.
Duży stand w intensywnie żółtym kolorze przełamanym równie intensywną czerwienią, czyli barwy Miracoli. Forma ekspozycji jest oszczędna – na tekturowej kostce poukładane są pudełka z produktem. U góry w oddzielnym ekspozytorze umieszczone są tarki.
Plastikowe, czerwone tarki są ładne i funkcjonalne, dlatego na pewno zachęcą niejednego Klienta na zakup kilku paczek makaronu tylko po to, aby otrzymać ten firmowy, przydatny w kuchni gadżet.
Producent stosując taką promocję z pewnością osiągnie efekt długofalowy. Jeżeli produkty są tak dobre jak obiecuje producent, to każdy będzie wierny tej marce, a dzięki promocji niewykluczone, że nowi klienci rozsmakują się w produktach Miracoli.
A przyznać trzeba, że Miracoli ma w Niemczech spore grono smakoszy. Firma od 1961 roku promowała wchodzące wówczas na niemieckie stoły makarony i pizze. Przez kilkadziesiąt lat oferta była stale wzbogacana i urozmaicana. Dziś są to oprócz makaronów także sosy do nich, lasagne. Jak zapewnia producent, gwarancją niezmiennie wysokiej jakości potraw makaronowych są m.in. wysokiej jakości składniki i „sekretna przyprawa”, która daje jej niepowtarzalny smak i czyni danie wyjątkowym. Co ciekawe, przyprawy są dostarczane oddzielnie w opakowaniu, tak aby każdy sam doprawił swoje danie zgodnie z indywidualnym smakiem.