
KUPUJESZ? WEŹ WIĘCEJ! TIC TAC (NIEMCY)
Producenci TicTac-a świetnie zdają sobie sprawę, że jest to produkt impulsowy, którego sprzedaż jest w dużej mierze zależna od sposobu ekspozycji. Już kilkakrotnie prezentowaliśmy różne formy z różnych krajów. Tym razem wersja niemiecka.
Pudełka z drażetkami są eksponowane na tekturowym standzie w kształcie powiększonego pudełka TicTac-ów. Z jednej i drugiej strony rozmieszczone są półeczki, a na nich trzy smaki – klasyczne miętowe, pomarańczowe i truskawkowe.
Producent pamięta o tym, że dzisiejszy klient woli odbierać obrazki niż treści pisane. Dlatego na szczycie standu umieszczono ikonki, a pod nimi odpowiadające im hasła: w samochodzie, w biurze, w domu. Z pewnością część klientów zwróci uwagę na taką promocję TicTac-ów i sięgnie po opakowanie. Zwłaszcza, że jest ono powiększone i zawiera aż 200 drażetek.