Żywiec Strefa Zero II

To już kolejny raz jak stojak Żywca pojawia się na naszym blogu. Tym razem grupa Żywiec postawiła na promowanie trunków bezalkoholowych i nic dziwnego, gdyż są liderem w sprzedaży tego typu produktów.

Promowanie napojów bezalkoholowych to dobra droga marketingowa, szczególnie, że uwzględnia większą rzeszę odbiorców jak na przykład kierowców, którzy w upalnie dni również chcieliby zaznać orzeźwienia jakie daje piwo, ale bez efektu nietrzeźwości na drodze.

Stojak jest w barwach białym i niebieskim, gdyż są to kolory piw bezalkoholowych z grupy Żywca. Cały stand wykonany jest z tworzywa i ma pięć półek. Topper ma delikatny motyw roślinny, a dokładniej chmielowy, a także napis „Strefa Zero”. Całość prezentuje się spójnie i elegancko.

Jednakże na największą uwagę zasługują tu panele boczne, które stworzone zostały niezwykle pomysłowo. To olbrzymie wycięte z tworzywa niebieskie zera, które są większą wersją cyfry z toppera. Ten wzór pojawiał się w ich wcześniejszych stojakach, ale nie grał pierwszych skrzypiec tak jak teraz.

Poprzedni artykuł: Żywiec Strefa Zero

 

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII