Chłodna Finlandia
Firmy alkoholowe zazwyczaj sięgają po wyszukane materiały POS, które magnetyzują wzrok konsumenta . Z pewnością należą do tej kategorii podświetlane maty półkowe .
Finlandia eksponuje swoje charakterystyczne butelki wódki na specjalnej, podświetlanej macie, na froncie której jest grawerowana listwa z logo firmy . Chłodne światło przechodzi przez butelkę i daje spektakularny efekt – sprawia wrażenie jakby butelki świeciły.
Producent z pewnością celowo dobrał zimny odcień światła LED. Dzięki temu konsument intuicyjnie kojarzy to z chłodnym alkoholem, a jak wiadomo tylko tak podany alkohol smakuje.
Wódka Finlandia istnieje na rynku od 1970 roku. Jak zapewnia producent, do wytwarzania wybierany jest specjalnie wyselekcjonowany jęczmień sześciorzędowy, dojrzewający pod czujnym okiem słońca północy. Sercem i duszą alkoholu jest krystalicznie czysta i rześka woda z polodowcowego źródła.
Firma oprócz swojej sztandarowej wódki czystej oferuje także alkohol o smaku limonki, czarnej porzeczki, mango, żurawiny, grapefruita, a także pikantną redberry, platinum vodka, 101 vodka.