![](https://trademarketing.info.pl/wp-content/uploads/2015/05/1133-e1430820202494-750x342.jpg)
L’Oreal
L’Oreal oferuje klientkom w jednym miejscu aż dwa regały wypełnione po brzegi.
Aby nie zmuszać klientek do długich wędrówek po sklepie, z jednej strony umieszczone zostały farby do włosów, szampony koloryzujące i wszelkie kosmetyki pozwalające na zmianę koloru włosów. Z drugiej strony są kosmetyki pielęgnacyjne – różne rodzaje szamponów i odżywek.
Wzrok klientek z pewnością przyciągną umieszczone na regałach zdjęcia modelek z wyeksponowanymi pięknymi włosami. Dodatkowo na bokach regałów umieszczone zostały standy informujące o konkursie z nagrodami. Taka kumulacja różnorodnych preparatów do włosów wzmocniona zachętą w postaci cennych nagród sprawi, że z pewnością więcej klientek sięgnie po kosmetyki do włosów L’Oreal.