Miracoli – włoski smak w Niemczech (Niemcy)

Jak najlepiej skutecznie zwiększyć sprzedaż? Jedną z metod jest promowanie zakupów. Taką właśnie możliwość oferuje swoim klientom niemiecka firma Miracoli. Każdy kto kupi cztery paczki makaronu otrzyma gratis tarkę do sera.

Duży stand  w intensywnie żółtym kolorze przełamanym równie intensywną czerwienią, czyli barwy Miracoli. Forma ekspozycji jest oszczędna – na tekturowej kostce poukładane są pudełka z produktem.  U góry w oddzielnym ekspozytorze umieszczone są tarki.

Plastikowe, czerwone tarki są  ładne i funkcjonalne, dlatego na pewno zachęcą niejednego Klienta  na zakup kilku paczek makaronu tylko po to, aby otrzymać ten firmowy, przydatny w kuchni gadżet.

Producent stosując taką promocję z pewnością osiągnie efekt długofalowy. Jeżeli produkty są tak dobre jak obiecuje producent, to każdy będzie wierny tej marce, a dzięki promocji niewykluczone, że nowi klienci rozsmakują się w produktach Miracoli.

A przyznać trzeba, że Miracoli ma w Niemczech spore grono smakoszy. Firma od 1961 roku promowała wchodzące wówczas na niemieckie stoły makarony i pizze. Przez kilkadziesiąt lat oferta była stale wzbogacana i urozmaicana. Dziś są to oprócz makaronów także sosy do nich, lasagne. Jak zapewnia producent, gwarancją niezmiennie wysokiej jakości potraw makaronowych są m.in. wysokiej jakości składniki i „sekretna przyprawa”, która daje jej niepowtarzalny smak i czyni danie wyjątkowym. Co ciekawe, przyprawy są dostarczane oddzielnie w opakowaniu, tak aby każdy sam doprawił swoje danie zgodnie z indywidualnym smakiem.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII