Z MYŚLĄ O NAJMŁODSZYCH

Czy każda firma musi mieć własną ekspozycję aby osiągnąć sukces? Niekoniecznie. Hipermarkety już od dawna inwestują w teatralizację całych alejek. Za ich śladem podążają sklepy wielkopowierzchniowe, które wyróżniają poszczególne kategorie produktów. Na zdjęciu przykład strefy dla najmłodszych.

W jednym miejscu zostały zgrupowane produkty dla dzieci i to bardzo różnorodne. Są zatem gotowe posiłki, soczki, mleka w proszku, odżywki. Na niższych półkach umieszczono kosmetyki do pielęgnacji najmłodszych, a na samym dole spory wybór pieluch.

Każdy z producentów otrzymał swoją część udziałów w półce na poszczególne produkty. Wygranym jest z pewnością sam sklep i klient – dzięki takiemu skumulowaniu produktów w jednym miejscu zwiększa się wartość pojedynczego koszyka zakupów. Konsument natomiast może przyjść z zamiarem nabycia jedynie mleka, ale przy okazji sięgnie także po oliwkę lub paczkę pieluch, które także są mu potrzebne, a których być może nie zakupiłby, gdyby stały w innych częściach sklepu.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII