Szybko, smacznie i zdrowo.

Stojak na sosy do sałatek marki Knorr w strefie warzyw. Zasobnik wykonany jest z drewna i ustawiony na metalowej nodze której wysokość można regulować.  Display wpisuje się w technikę cross selling. Jest to działanie mające na celu wywołanie impulsowej decyzji zakupowej u Klienta poprzez eksponowanie produktów w dodatkowych lokalizacjach. Produkty te powinny stanowić uzupełnienie do produktów które znajdują się w danych przestrzeniach, np w alejkach z piwem eksponuje się dodatkowo paluszki, chipsy, kabanosy.

Na przykładzie ze zdjęć Knorr wstawił swoje sosy do sałatek w strefie warzyw. Zabieg idealnie wpisuje się w cross selling. Kupując warzywa na sałatkę jest duża szansa że Klient sięgnie dodatkowo po wspomniane sosy, nawet jeśli pierwotnie idąc do sklepu nie planował takiego zakupu.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII

0

SIN SKIN

Elegancki kartonowy display na kosmetyki do makijażu Marki SIN SKIN w sieci drogerii Rossmann. Stojak utrzymany jest w...

0

TIC TAC

Zgrabny kartonowy stojak na gumy do żucia marki Tic-tac. Dzięki małym gabarytom stojaczek można wpasować w dowolne...

0

TENNY TYS

Kartonowy stojak z przegródkami wypełniony po brzegi małymi pluszakami. Właśnie to wypełnianie produktami na...

0

SZUMISIE

Interaktywny podłogowy stojak ze sklejki na pluszowe szumiące misie do uspakajania maluszków Na froncie tego stojaka...