Szybko, smacznie i zdrowo.

Stojak na sosy do sałatek marki Knorr w strefie warzyw. Zasobnik wykonany jest z drewna i ustawiony na metalowej nodze której wysokość można regulować.  Display wpisuje się w technikę cross selling. Jest to działanie mające na celu wywołanie impulsowej decyzji zakupowej u Klienta poprzez eksponowanie produktów w dodatkowych lokalizacjach. Produkty te powinny stanowić uzupełnienie do produktów które znajdują się w danych przestrzeniach, np w alejkach z piwem eksponuje się dodatkowo paluszki, chipsy, kabanosy.

Na przykładzie ze zdjęć Knorr wstawił swoje sosy do sałatek w strefie warzyw. Zabieg idealnie wpisuje się w cross selling. Kupując warzywa na sałatkę jest duża szansa że Klient sięgnie dodatkowo po wspomniane sosy, nawet jeśli pierwotnie idąc do sklepu nie planował takiego zakupu.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII

0

Wyborowa

Duży stojak na wódkę Wyborową. Uwagę zwraca przede wszystkim duża, podświetlona imitacja butelki z markową...

0

Ballantine’s

Stojak na whiskey marki Ballantine’s. Pierwszym co rzuca się w oczy jest duża imitacja butelki zwieńczająca...

0

Baterie Varta

Ekspozytor na baterie marki Varta zwraca uwagę dzięki swoim rozmiarom. Klient szukający baterii bez wątpienia...

0

Radler Warka

Ekspozytor przypółkowy na piwa bezalkoholowe Radler Warka. Duży rozmiar zawieszki pozwala na umieszczenie na niej 5...