Szybko, smacznie i zdrowo.

Stojak na sosy do sałatek marki Knorr w strefie warzyw. Zasobnik wykonany jest z drewna i ustawiony na metalowej nodze której wysokość można regulować.  Display wpisuje się w technikę cross selling. Jest to działanie mające na celu wywołanie impulsowej decyzji zakupowej u Klienta poprzez eksponowanie produktów w dodatkowych lokalizacjach. Produkty te powinny stanowić uzupełnienie do produktów które znajdują się w danych przestrzeniach, np w alejkach z piwem eksponuje się dodatkowo paluszki, chipsy, kabanosy.

Na przykładzie ze zdjęć Knorr wstawił swoje sosy do sałatek w strefie warzyw. Zabieg idealnie wpisuje się w cross selling. Kupując warzywa na sałatkę jest duża szansa że Klient sięgnie dodatkowo po wspomniane sosy, nawet jeśli pierwotnie idąc do sklepu nie planował takiego zakupu.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII

0

LUBELLA

Stand jest w kolorze niebieskim, w odcieniu spójnym z opakowanymi produktów. Stojak jest ubogi w grafikę  za to ma...

0

LES LIVRES

Ciekawa metalowa konstrukcja zachęcająca dzieciaki do czytania i kolorowania. Całość jest bardzo prosta i w...

0

Pilsner Urquell

Browar Pilsner Urquell postawił na stojak w stylu klasycznym. Jest to prosta, drewniana konstrukcja ale zarazem bardzo...