Szybko, smacznie i zdrowo.

Stojak na sosy do sałatek marki Knorr w strefie warzyw. Zasobnik wykonany jest z drewna i ustawiony na metalowej nodze której wysokość można regulować.  Display wpisuje się w technikę cross selling. Jest to działanie mające na celu wywołanie impulsowej decyzji zakupowej u Klienta poprzez eksponowanie produktów w dodatkowych lokalizacjach. Produkty te powinny stanowić uzupełnienie do produktów które znajdują się w danych przestrzeniach, np w alejkach z piwem eksponuje się dodatkowo paluszki, chipsy, kabanosy.

Na przykładzie ze zdjęć Knorr wstawił swoje sosy do sałatek w strefie warzyw. Zabieg idealnie wpisuje się w cross selling. Kupując warzywa na sałatkę jest duża szansa że Klient sięgnie dodatkowo po wspomniane sosy, nawet jeśli pierwotnie idąc do sklepu nie planował takiego zakupu.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII

0

WEDEL

Przeźroczysta półka na batony Wedel, doczepiana do przedniej części systemu półkowego. To praktyczne...

0

Felix

Stojak kartonowy firmy Felix. Na półkach wyeksponowano opakowania ze słonymi przekąskami. Forma stojaka jest...

0

BECZKA PIWA OKOCIM

Na czterech półkach rozstawiono różne rodzaje piw. Po bokach dodano drewniane panele, które sprawiają, że stojak...

0

WYSPA ROSHEN

Display w formie wyspy, prezentujący słodycze Roshen. Podstawa utrzymana w kolorystyce firmy, z hasłem “premium...