sss

Kabanosy Tarczyńskie w wielu odsłonach

Firma Tarczyński skłania się ku różnorodności – zarówno jeżeli chodzi o oferowane produkty jak i o formy ich prezentacji.

W sklepach możemy zobaczyć małe ekspozytury naladowe, duże, wysokie i długie stojaki drewniane, tekturowe standy, a nawet kabanosy wykładane w wiklinowych koszach. Każda z ekspozycji przyciąga wzrok i skłania do zakupu. Każda nawiązuje w jakiś sposób do tradycji wyrobu tych wędlin.

Różnorodność przekłada się także na ofertę. Są kabanosy wieprzowe i drobiowe. Wiele z nich różni się dodatkowo smakiem – serowe, paprykowe, czosnkowe, zielony pieprz, chili, a nawet orzech włoski. Producent zadbał aby każda ekspozycja obejmowała przynajmniej część, jeśli nie wszystkie gatunki Tarczyńskiego. Tym samym klient może dowolnie wybierać i decydować jaki smak odpowiada mu najbardziej.

Działająca od 1990 roku firma stawia na połączenie tradycji z nowoczesnością. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, wędliny wytwarzane są w jednym z najnowocześniejszych, przyjaznych dla środowiska zakładów w Europie. Celem strategicznym Grupy Tarczyński w latach 2013-2015 jest intensyfikacja rozwoju w obszarze o największym potencjale, tj. w segmencie produktów premium w ramach kilku wybranych grup produktów, oraz dalszy wzrost sprzedaży w nowoczesnym kanale dystrybucji.

Producent doskonale zdaje sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest nie tylko bogata oferta ale i forma kampanii promocyjno-reklamowej. W 2013 roku Tarczyński rozpoczął bardzo intensywną kampanię reklamową pt. ”Mistrzowie świata polecają”. Reklamą w wielu kanałach TV , a także w Internecie miała trzy odsłony, mistrzowie w swojej profesji z różnych zakątków świata, zdradzają swoją prawdziwą pasję i uwielbienie do kabanosów firmy Tarczyński.

Kampanię reklamową wsparła duża kampanią reklamową w Internecie, a także billboardy na wszystkich dużych portalach, w telewizjach internetowych (VOD) oraz poprzez Google Display Network. Równolegle prowadzona była akcja degustacyjna na ogromną skalę. Kabanosów można było próbować w kilkunastu miastach w całej Polsce – w hipermarketach, delikatesach, wybranych sklepach. Dziś ulubione smaki można znaleźć w większości stoisk mięsnych.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII

Play-Doh
0

PLAY-DOH

Alejki z zabawkami pełne są kolorowych opakowań. Nie jest więc łatwo wyróżnić w tej strefie swój produkt....