FANTA – NOWE ORZEŹWIENIE (NIEMCY)

Producenci napojów zwłaszcza w sezonie letnim starają się aby ich oferta była widoczna i wzbudziła zainteresowanie klientów. Koncern Coca Cola stawia na nową odsłonę Fanty.

Stand wykonany jest z tektury. Intensywnie pomarańczowy kolor to nawiązanie do koloru tego napoju. Przyznać trzeba, że energetyzująca barwa nasuwa konsumentom także skojarzenia z latem i orzeźwieniem.

Jak zapowiada producent, nowy napój jest oparty na oryginalnej recepturze Fanty – w latach 40-tych ubiegłego stulecia opracowano ją bazując na tym, co było dostępne m.in. serwatce i resztek jabłek po produkcji cydru. Dlatego nawiązując do przeszłości, nawet butelki różnią się od nowoczesnych. Są brązowe z delikatnym karbowaniem, naklejki natomiast oszczędne w formie, utrzymane w biało-pomarańczowej tonacji.

Równie prosty i oszczędny w formie jest cały stand. Z boku umieszczono powiększoną butelkę nowej Fanty, a z przodu jedynie hasłowo informację, że jest to nowy rodzaj inspirowany oryginalną, niemiecką recepturą. Butelki (połączone w czteropaki) bezpośrednio umieszczono na kilku poziomach przedzielonych tekturowymi podkładkami.

Stand Fanty to znakomity przykład na to, że oszczędna forma może być atutem. Prosta, czytelna, trafiająca do konsumenta.

ARTYKUŁY Z TEJ SAMEJ KATEGORII